مسافر قاچاقچی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامي شهرستان نايين از کشف محموله مواد38 کيلويي مواد مخدر در بازرسي از يک دستگاه اتوبوس مسافربري و دستگيري يک نفر در اين رابطه خبر داد.

مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین کنترل و بررسی وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک وآن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف محموله مواد۳۸ کیلویی مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ احسان بدیعیان بیان داشت: مأموران پس از متوقف شدن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از آن پرداختند و در نهایت ۳۸ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به دستگیری یک نفر و تحویل وی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون با قاطعیت با آن ها برخورد می کند و از شهروندان هم می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.