مادر و دختر قاتل خود شدند

یکدستگاه سواری سمند به علت عدم توجه به جلو با یک زن ۳۸ و دختر هشت ساله اش برخورد می کند که این حادثه منجر به مصدوم شدن مادر و دختر مذکور می شود. معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به مرگ یک مادر و فرزند کوچکش گفت: قربانیان در تصادف […]

یکدستگاه سواری سمند به علت عدم توجه به جلو با یک زن ۳۸ و دختر هشت ساله اش برخورد می کند که این حادثه منجر به مصدوم شدن مادر و دختر مذکور می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به مرگ یک مادر و فرزند کوچکش گفت: قربانیان در تصادف مقصر شناخته شدند.

سرهنگ فیروز کشیر افزود:  متاسفانه شدت حادثه به حدی بوده که مادر و دختر در دم فوت می کنند، تیم کارشناسی منطقه ۲۰ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر شده و پس از بررسی صحنه تصادف مشخص می شود علت حادثه عدم توجه به جلو از سوی سواری سمند و همچنین تردد عرضی عابران از روی گاردریل های این محدوده بوده است.

وی تصریح کرد: راننده این سمند که دارای گواهینامه نیز بود در این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو به میزان برابر سهم تقصیر گرفته و از سوی کارشناس منطقه ۲۰ پلیس راهور تهران بزرگ مقصر شناخته است، برای این تصادف دلخراش کروکی ترسیم و به ماموران کلانتری شاه عبدالعظیم تحویل داده شد.

سرهنگ کشیر افزود:  رنگ لباس فوت شدگان تیره بوده و از روی گاردریل ها به داخل خیابان رفته بودند