دستبند پلیس به دستان سارق حرفه ای داخل خودرو

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از دستگيري سارق اموال داخل خودرو با 11 فقره سرقت در عمليات ماموران انتظامی اين فرماندهي خبر داد.

در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو با شیوه و شگردهایی مشابه در یکی از محلات شاهین شهر، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق اموال داخل خودرو با ۱۱ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت:مأموران پلیس پس از بررسی محل های وقوع جرم و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه سرنخ هایی از دست داشتن سارقی سابقه دار در این سرقت ها را بدست آورده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و در تحقیقات صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم اصول امنیتی را در هنگام ترک وسایل نقیله خود رعایت کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.