راه اندازی بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان اردستان تا ۱۰ روز آینده

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسریع در تشخیص و درمان بیماران مبتلا به ویروس، بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید بهشتی راه اندازی می‌شود.

سید صادق طباطبایی نژاد اظهار کرد: یکی از نیازهای بیمارستان شهید بهشتی اردستان دستگاه سی تی اسکن بوده که از دو سال قبل تاکنون این موضوع پیگیری شده و به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدا ساختمان ویژه بخش سی تی اسکن از مشکلات پیش روی راه اندازی این دستگاه در بیمارستان بوده است، افزود: با جلب نظر مساعد چند خیر توانستیم ساختمان این بخش را با هزینه ۱۰ میلیارد ریال تکمیل کنیم و هم اکنون منتظر نصب دستگاه هستیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید بهشتی اردستان سبب شد که بیماران برای تشخیص به بیمارستان خصوصی و شهرهای اطراف اعزام شوند، گفت: با سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان قول مساعد راه اندازی دستگاه انجام شد و دستگاه سی تی اسکن نهایتا تا ۱۰ روز آینده نصب خواهد شد.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه هزینه نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن ۶۰ میلیارد ریال است، گفت: با بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن که در راستای ارتقاء خدمات درمانی به مردم منطقه و برنامه تحول نظام سلامت راه‌اندازی می‌شود از ارجاع بیماران به‌ویژه مصدومان سوانح جاده‌ای به دیگر شهرها جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بخش درمان شهرستان به حمایت خیران نیاز داریم، گفت: با رایزنی که بین دو تن از خیران انجام شده، قسمت سرمایشی بخش های جراحی و عمومی بیمارستان شهید بهشتی اردستان با هزینه یک میلیارد ریال راه اندازی می شود. همچنین با ورود خیران ۲ دستگاه بای پپ با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و تحویل مسئولان بخش درمان شهرستان شد.