کمک ۱۲ میلیاردی اصفهانی ها در جشن نیکوکاری امسال

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام اینکه تاکنون مردم استان بیش از ۱۲ میلیارد تومان به روش های مختلف به جشن نیکوکاری کمک کرده اند، گفت: ۱۱۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان استان در آستانه سال نو از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

کریم زارع با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو برای کمک به مددجویان و نیازمندان برگزار می شود، اظهار کرد: امسال این رویداد با شعار «عید را به خانه هایشان ببریم» از ابتدای اسفند ماه آغاز شد و تا آخرین روزهای باقیمانده از سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و تبعاتی که به دنبال داشت باعث شد که جشن نیکوکاری امسال با تغییراتی نسبت به سال های قبل همراه شود و رویکرد الکترونیکی و غیر حضوری در جلب مشارکت نیکوکاران و خیران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه به دنبال شیوع ویروس کرونا احتمال مشارکت پائین در این جشن داده می‌شد، گفت: مردم استان اصفهان با وجود شرایط پیش آمده، مددجویان، ایتام و فرزندان نیازمند را فراموش نکردند و تا امروز بیش از ۱۲ میلیارد تومان به روش های مختلف به این جشن کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مناسبی نیز داشته است.

زارع خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۱۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان استان در آستانه سال نو از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.