مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد: 

جمع آوری ۷۷۸ دستفروش از سطح شهر 

9 هزار و 414 مورد رفع تخلف سد معبر در شهر اصفهان صورت گرفت که این آمار نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. 

در ۴ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۳۸۲ اخطاریه در زمینه مقابله با نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۸۴۷ مورد رفع تخلف در این زمینه انجام شد که این آمار نیز نشان دهنده افزایش ۱۶۱ موردی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:  ۹ هزار و ۴۱۴ مورد رفع تخلف سد معبر در شهر اصفهان صورت گرفت که این آمار نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مصطفی مرادیان نژاد در ارتباط با آمار مقایسه‌ای ۴ ماهه نخست سال گذشته و امسال در بخش رفع سد معبر گفت: سال گذشته در مدت زمان ذکر شده، ۸ هزار و ۱۶۹ مورد تذکر و پیشگیری در این زمینه ثبت شد و امسال با افزایش این آمار، ۹ هزار و ۴۱۴ مورد تذکر و پیشگیری به ثبت رسید که نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است.

وی در ارتباط با دیگر اقدامات این اداره کل اظهارکرد: صدور ۲۹۸ اخطاریه و ۶۵ مورد رفع تخلف در خصوص جمع آوری خودروهای فرسوده و جمع آوری ۷۷۸ دستفروش غیرمجاز و ۴۵۹ متکدی از سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده در ۴ ماهه نخست سال جاری است.