انتخاب خبرنگاران جشنواره فیلم کودک

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه امسال برگزار می شود

جزوه‌ای با محوریت مبانی رسانه، خبر و سینما در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان در فراخوان خبرنگاران نوجوان قرار گرفته است تا برای شرکت در آزمون از آمادگی لازم برخوردار باشند؛ این آزمون به صورت برخط برگزار و لینک ورود به صفحه آزمون برای افراد ارسال خواهد شد.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: با پایان مهلت ثبت‌نام فراخوان خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره، ۴۷۶ نفر به منظور حضور در این رویداد بین‌المللی ثبت‌نام کردند.

میثم بکتاشیان با بیان اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان در تاریخ دهم شهریورماه برگزار می شود ادامه داد: با پایان مهلت ثبت‌نام فراخوان خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره، ۴۷۶ نفر به منظور حضور در این رویداد بین‌المللی ثبت‌نام کردند، افزود: افرادی که موفق به کسب حد نصاب آزمون شوند، به مرحله مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد تا توانمندی آن‌ها توسط داوران حوزه رسانه و سینما مورد ارزیابی قرار گیرد و در نهایت، خبرنگاران منتخب معرفی خواهند شد.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: پس از معرفی نفرات برتر، کارگاه‌های آموزشی کاربردی و تخصصی ویژه این خبرنگاران نوجوان منتخب جهت آمادگی هرچه بیشتر برای پوشش اخبار و رویدادهای جشنواره سی‌وششم برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه امسال برگزار می شود.