احداث لندفیل ریجکت پسماند به مرحله اجرا رسید

دفن اصولی روزانه حدود 400 تن ریجکت به صورت بهداشتی و مهندسی به میزان 5 سال مهمترین دستاورد این پروژه محسوب می‌شود.

فاز اول پروژه احداث لندفیل ریجکت پسماند در مرحله اجرا قرار دارد و تخصیص بودجه مورد نیاز و عقد قرارداد برای اجرای آن صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از احداث پروژه لندفیل ریجکت پسماند توسط این سازمان خبر داد و گفت: دفن اصولی روزانه حدود ۴۰۰ تن ریجکت به صورت بهداشتی و مهندسی به میزان ۵ سال مهمترین دستاورد این پروژه محسوب می‌شود.

غلامرضا ساکتی با با اشاره به هزینه اجرای این پروژه بیان کرد: براساس برآوردهای انجام شده، این پروژه به حدود ۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و از جمله مهمترین پروژه‌های زیست محیطی حوزه پسماند به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت انجام این پروژه گفت: با توجه به اینکه شیرابه مایعی بسیار خطرناک و دارای غلظت بالایی از انواع مواد سمی و خطرناک است و ورود آن به منابع آبی و خاکی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد، این پروژه از اشاعه آلودگی منابع آب و خاک جلوگیری می‌کند.
وی با اشاره به دستاورد این پروژه تصریح کرد: دفن اصولی روزانه حدود ۴۰۰ تن ریجکت به صورت بهداشتی و مهندسی به میزان ۵ سال مهمترین دستاورد این پروژه محسوب می‌شود