پاکسازی نقاط جرم خیز کاشان

طرح امنيت محله محور با هدف پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در حوزه استحفاظي كلانتري12 ولي عصر(عج) شهر كاشان به اجرا گذاشته شد.

طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در حوزه استحفاظی کلانتری۱۲ ولی عصر(عج) شهر کاشان به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۳۸ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبرداد. سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت :در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی ، ۲۱ فروشنده مواد مخدر و ۶ سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: کشف یک کیلو و ۱۳۴ گرم انواع مواد مخدر، کشف ۷ فقره سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و توقیف ۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح پاکسازی بود.

این مقام اتظامی در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.