درگیری دو جوان رنگ خون گرفت

به گزارش  اخبار اصفهان  در  پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محلات شمال شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که یک جوان ۱۸ ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده […]

به گزارش  اخبار اصفهان  در  پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محلات شمال شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که یک جوان ۱۸ ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان  بیان داشت: با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد طی درگیری چند جوان با یکدیگر یکی از آن ها با ضربات چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و قاتل بلافاصله از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در نهایت کمتر از ۴ روز کارآگاهان با انجام اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در یکی از استان های همجوار شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: قاتل در تحقیقات اولیه به قتل جوان ۱۸ ساله به علت مشاجره و درگیری لفظی اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.