۴۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی اصفهان اضافه می‌شود

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: با تکمیل و افتتاح شماری از پروژه‌های نیمه‌تمام استان در سالجاری، حدود ۴۵ هزار متر مربع به فضای ورزشی این خطه اضافه خواهد شد.

علی امینی اظهار کرد: تکمیل ۳۰ پروژه نیمه‌تمام تا پایان سال در دستور کار است و ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و افتتاح آنها تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: ۱۳ پروژه از تعداد کلی پروژه‌ها همزمان با «هفته دولت» به بهره‌برداری می‌رسد و بقیه نیز تا پایان سال و پس از تکمیل در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گفته امینی، پروژه‌های امسال از جمله زمین‌های چمن مصنوعی و سالن چند منظوره در بیشتر شهرستان‌های استان با جمعیت قابل توجه قرار دارند.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان خاطرنشان کرد: شماری از پروژه‌های نیمه‌تمام استان با عمر ۱۵ تا ۱۷ هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و با جذب اعتبارات مناسب می‌توانیم بخشی از آنها را تکمیل کنیم.

امینی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز ۳۰ پروژه نیمه‌تمام استان را تکمیل کردیم و امیدواریم با جذب اعتبارات مناسب، سایر اماکن ورزشی نیمه تمام را نیز به سرانجام برسانیم.

 حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.