۱۸ ساله ها هم به اربعین می روند 

قرارگاه اربعين فرماندهي انتظامي استان اصفهان واقع در خيابان رودکي آماده پاسخگويي به ابهامات، سوالات و رسيدگي به مشکلات و نواقص شهروندان در خصوص دريافت گذرنامه زيارتي اربعين است.

برابر قانون مشمولان غایب به هیچ وجه اجازه دریافت گذرنامه و خروج از کشور حتی برای سفر اربعین را نخواهند داشت و این عده بایستی ابتدا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مشمولی خود اقدام کرده و سپس برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان از تمهیدات جدید برای سفر اربعین متولدان سال ۸۵ که امسال مشمول خواهند شد خبر داد.

 سرهنگ نعمت الله طاهر پور بیان کرد: مشمولان غیر غایب شامل دانش آموزان، دانشجویان و .. که دارای معافیت موقت هستند هیچ مشکلی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ندارند و این عده می توانند با مراجعه به سامانه سخا و یا درگاه پلیس من نسبت به پیگیری اجازه خروج خود اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین  تمهیدات جدیدی برای متولدان سال ۱۳۸۵ که امسال مشمول خواهند شد پیش بینی شده و این افراد بدون مراجعه به سامانه سخا و معاونت های وظیفه عمومی می توانند اجازه خروج صرفاً برای زیارت عتبات عالیات در ایام ماه صفر و اربعین حسینی را دریافت کرده و از این خدمت بهره مند شوند.

سرهنگ طاهرپور خاطر نشان کرد: قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان رودکی آماده پاسخگویی به ابهامات، سوالات و رسیدگی به مشکلات و نواقص شهروندان در خصوص دریافت گذرنامه زیارتی اربعین است.