گذرنامه های منقضی شده تمدید نمی شوند

متقاضيان دريافت گذرنامه مي توانند از 3 روش سکوي پليس من، شبکه تحت وب پليس من و يا سامانه سخا نسبت به ثبت درخواست گذرنامه خود اقدام کنند. 

شهروندانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند حتماً قبل از انجام مقدمات سفر،  گذرنامه خود را بازدید کرده و چنانچه تاریخ اعتبار آن گذشته یا زیر۶ ماه اعتبار داشت حتماً نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند تا در هنگام خروج از مرز با مشکل مواجه نشوند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان  اصفهان گفت: امسال برابر ابلاغیه صادره از فراجا به هیچ عنوان گذرنامه های منقضی شده تمدید نمی شوند و بنابر این کسانی که گذرنامه آنها منقضی شده و یا زیر ۶ ماه اعتبار دارد بایستی نسبت به ثبت درخواست گذرنامه خود اقدام کنند.

سرهنگ نعمت الله طاهرپور  با بیان اینکه  بهترین روش برای درخواست گذرنامه استفاده از بستر فضای مجازی است افزود: متقاضیان دریافت گذرنامه می توانند از ۳ روش سکوی پلیس من، شبکه تحت وب پلیس من و یا سامانه سخا نسبت به ثبت درخواست گذرنامه خود اقدام کنند.

سرهنگ طاهر پور اذعان داشت: توصیه ما این است که حتماً متقاضیان دریافت گذرنامه از روش های یاد شده استفاده کنند چرا که این کار هم باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها شده و هم دشواری های اداری معمول را به دنبال ندارد.