اجرای طرح ویژه ارتقای فرهنگ ترافیک موتورسواران

در طرح مذکور برنامه هاي گسترده آموزشي، فرهنگي، هنري و اجتماعي در قالب پويش « تجربه اي به قيمت زندگي» در سطح شهر اصفهان اجرايي مي شوند که تمام اين برنامه ها براي اولين بار صورت گرفته و از نظر حجم و گستردگي برنامه ها نيز بي سابقه است .

به منظور کاهش تصادفات جرحی و فوتی موتورسواران طرح ویژه ای برای ارتقای فرهنگ ترافیک موتورسواران در دستور کار قرار گرفت
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای برنامه های گسترده برای ارتقای فرهنگ موتورسواری در نقاط مختلف این استان با شعار تجربه ای به قیمت زندگی با همکاری شهرداری اصفهان و سایر ادارات خبر داد.

سرهنگ علی اصغر زارع بیان کرد:در این طرح ادارات مختلفی از جمله اداره آموزش و روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی، امور فرهنگی باشگاه سپاهان، دادگستری، معاونت نظارت و پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی وانقلاب اسلامی، صندوق بیمه خسارت بدنی و شرکت تاکسی های اینترنتی با پلیس راهور استان همکاری دارند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در طرح مذکور برنامه های گسترده آموزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در قالب پویش « تجربه ای به قیمت زندگی» در سطح شهر اصفهان اجرایی می شوند که تمام این برنامه ها برای اولین بار صورت گرفته و از نظر حجم و گستردگی برنامه ها نیز بی سابقه است .

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: توضیحات تکمیلی در خصوص این طرح و تاثیرات و نتایج آن در روزهای آتی به اطلاع عموم شهروندان می رسد.

سرهنگ زارع با بیان اینکه بین ۴۰ تا ۵۰ درصد از جانباختگان تصادفات را موتورسوران تشکیل می دهند اظهار داشت : امسال هم بیشترین سهم جانباختگان و مجروحان حوادث رانندگی را موتورسواران به خود اختصاص دادند که بیشتر آنها در کلانشهر اصفهان بودند.
این مقام انتظامی گفت: پلیس راهور در کنار اعمال قانون به موضوع آموزش و فرهنگ سازی توجه ویژه ای دارد و در این زمینه از مشارکت ادارات، سازمان ها، نهادهای فرهنگی و اجتماعی بهره می برد