احیای فضای سبز در شمال شهر 

با بهره برداری از کلکتور آب فضای سبز، توسعه و احیای فضای سبز شمال شهر ایجاد می‌شود.

با بهره برداری از کلکتور آب فضای سبز، توسعه و احیای فضای سبز شمال شهر ایجاد می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای خط کلکتور آب شمال شهر اصفهان که عملیات اجرایی آن از اواسط مرداد سال جاری آغاز می‌شود، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به پروژه اجرای خط کلکتور آب شمال شهر اصفهان اظهار کرد: در راستای سیستم یکپارچه آبرسانی به فضای سبز در شهر اصفهان، منطقه ۷ شهرداری در ردیف اعتباری بودجه سال ۱۴۰۳ جهت تکمیل و بهره برداری از این پروژه، بودجه ی قابل توجهی اختصاص داده است.‌

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه کیفیت پایین آب فضای سبز در این منطقه از مدت‌ها قبل یکی از معضلاتی بود که بارها برای رفع آن پیگیری‌هایی انجام شده تا فضاهای سبز شادابی خود را به دست آورند، تأکید کرد: احداث کلکتور آب فضای سبز یکی از استراتژی‌ترین پروژه‌های عمرانی و خدماتی شمال شهر اصفهان به شمار می‌رود.

سلطان‌آقایی گفت: با بهره برداری از کلکتور آب فضای سبز، توسعه و احیای فضای سبز شمال شهر ایجاد می‌شود و می‌توانیم توسعه فضای سبز را در این بخش از شهر رقم بزنیم چرا که احداث پارک‌ها از ترافیک، آلودگی و ترددهای بی مورد می‌کاهد.

او ادامه داد : هدف اصلی اجرای این طرح بزرگ رینگ کردن مسیر چاههای آب فضای سبز منطقه به سایر مناطق شهری و توزیع عادلانه آب جهت آبیاری پارک ها ، بوستانها و فضای سبز محلات است .

او افزود : این خط از بزرگترین خطوط انتقال آب در سطح اصفهان است که به قطر ۷۰۰ میلیمتر اجرا می گردد .