پایان نافرجام سرقت مسلحانه 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند 5 نفره اي که به صورت مسلحانه احشام و اموال کارگاه ها و ساختمان هاي نيمه ساز را در شهر اصفهان سرقت مي کردند خبر داد. 

در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه احشام و اموال کارگاه ها و ساختمان های نیمه ساز در شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره ای که به صورت مسلحانه احشام و اموال کارگاه ها و ساختمان های نیمه ساز را در شهر اصفهان سرقت می کردند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان  بیان داشت:کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه های سرقت سرانجام رد پای باندی ۵ نفره از سارقان غیر بومی  را در این سرقت ها به دست آورده و در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند سارقان قصد سرقت دیگری در شهر اصفهان را دارند که سریعا وارد عمل شده و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را به محاصره خود درآوردند.

سرهنگ تُرکیان عنوان کرد: سارقان که راه فرار نداشتند به سمت ماموران تیراندازی کرده که نهایتاً پس از نیم ساعت درگیری  تمامی این افراد دستگیر و دربازرسی  از محل  یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۳تیرفشنگ جنگی، مقادیر زیادی  خاموت،  حدود ۵۰۰کیلو و سیم حرارتی ،یک دستگاه موتورسیکلت ،تعداد ۴دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت ها کشف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات کاراگاهان به ۴ فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز و ۲ فقره سرقت احشام به صورت مسلحانه و زورگیری اقرار کردند که  با تکمیل شدن تحقیقات متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.