ساماندهی و شناسنامه دار کردن موتورسیکلت های ورزشی

رئيس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان از ساماندهي موتورسيکلت هاي ورزشي و نمايشي به منظور حمايت از ورزشکاران اين رشته خبر داد.

پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظورحمایت از ورزشکاران رشته ورزشی موتورسواری و جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب که اقدام به واردات و فروش موتور سیکلت های سنیگن قاچاق می کنند قصد دارد تا با همکاری هیئت ورزشی موتورسواری استان نسبت به ساماندهی و شناسنامه دار کردن موتورسیکلت های ورزشی و نمایشی اقدام کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از ساماندهی موتورسیکلت های ورزشی و نمایشی به منظور حمایت از ورزشکاران این رشته خبر داد.

سرهنگ مهدی سبحانی فر در جلسه ای به این منظور راهکار های مختلف ساماندهی و حمایت از ورزشکاران را بررسی و تصمیمات لازم پیرامون استفاده از فرصت های موجود اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان عنوان کرد: هیئت ورزشی موتورسواری استان نسبت به ساماندهی و شناسایی ورزشکاران این رشته در سطح استان اقدام کنند.

سرهنگ مهدی سبحانی فر با بیان این که پلیس حامی ورزشکاران رشته موتورسواری است گفت: در عین حال با کسانی که نسبت به خرید و فروش و یا استفاده غیر مجاز از موتورسیکلت های سنگین که از راه های غیر قانونی و قاچاق وارد می شوند اقدام کنند برابر قانون برخورد کرده و متخلفان را به مرجع قضائی معرفی خواهد کرد.