کشف قاچاق های خوشمزه از دل انبار

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر از کشف محموله اي از انواع مواد خوراکي قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان “خمینی شهر”، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله ای از انواع مواد خوراکی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه با هماهنگی مرجع قضائی از انبار شناسایی شده بازرسی کرده و در نهایت ۴۵ هزار و ۴۴۱ عدد انواع مواد خوراکی که به صورت قاچاق دپو شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خمینی شهر در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۶میلیارد برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ براتی در خاتمه از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.