بار لوازم آرایشی قاچاق لو رفت

فرمانده انتظامي استان اصفهان از کشف 2 انبار دپوي لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش 140 ميليارد ريال در شهر اصفهان خبر داد .

ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از دپوی محموله ای از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بی کیفیت در ۲ انبار غیر رسمی شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲ انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد .
سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام و این انبارها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات بیش از ۷۰ هزار قلم انواع لوازم آرایشی وبهداشتی مختلف که همگی فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.
سردار علینقیان پور ارزش تقریبی محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و ۲ نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.