با کامیون‌های پارک شده در میدان‌ها برخورد می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برخورد قانونی با کامیون‌هایی که در حاشیه میدان‌های این کلانشهر پارک کرده و موجب مشکلات ترافیکی می‌شوند، صورت می‌گیرد.

حسین حق‌شناس در گفت و گو با ایرنا افزود: برخورد قانونی برای رفع مشکلات ناشی از توقف کامیون‌ها در برخی از میدان‌های شهر اصفهان از جمله «شهید علیخانی» ضروری است. وی ادامه داد: این موضوع با مستندسازی مشکلات ایجاد شده و با هماهنگی و همکاری بین بخشی پلیس راهور و معاون دادستان اصفهان پیگیری شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: باید با اتکا به قانون، ساز و کارهای موثر و کارآمد در مواجهه با برخی تخلفات ترافیکی که موجب تضییع حقوق عامه می‌شود، تدابیر لازم اتخاذ شود و هزینه بروز تخلفات ترافیکی افزایش یابد. حق‌شناس افزود: تصرف ظرفیت طولی پارک حاشیه‌ای، معضلات اجتماعی و اختلال در فرایند عبور و مرور و ترافیک از جمله تبعات توقف خودروهای سنگین در حاشیه خیابان‌ها و میدان‌های شهر است که نارضایتی شهروندان را به‌همراه دارد. وی با بیان اینکه برخی از خودروهای سنگین پارک شده در میدان ها و معابر اصفهان به باربری می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بسیاری از آنها مجوز این کار را ندارند به‌همین دلیل لازم است ساز و کار لازم برای ساماندهی و نظارت بر آنها اتخاذ شود.