جذب روحانیون مسلط به زبان انگلیسی برای حسینیه گردشگری یزد

روحانیون مسلط به زبان‌های مختلف دنیا در محل حسینیه گردشگری یزد برای صحبت با گردشگران حضور می‌یابند و گردشگران هم با در حضور هیئت‌های عزاداری و نوحه‌خوانی با این فرهنگ و معانی نوحه‌ها آشنا خواهند شد. 

سید حسن حسینی مسئول دبیرخانه حسینیه ایران با اشاره به آغاز بکار حسینیه گردشگری در یزد هم‌زمان با روز تاسوعای حسینی، گفت: گردشگران مذهبی با گذراندن ورکشاپ‌های آموزشی با واقعه کربلا و هدف قیام امام حسین علیه‌السلام آشنا خواهند شد.

 وی، یکی از اهداف ایجاد این حسینیه را سفیر پروری در موضوع واقعه کربلا عنوان کرد و افزود: گردشگران داخلی و خارجی بعد از حضور در این حسینیه سفیران بالقوه برای فرهنگ عاشورا هستند.

 مسئول دبیرخانه حسینیه ایران خاطرنشان کرد: روحانیون مسلط به زبان‌های مختلف دنیا در محل حسینیه گردشگری یزد برای صحبت با گردشگران حضور می‌یابند و گردشگران هم با در حضور هیئت‌های عزاداری و نوحه‌خوانی با این فرهنگ و معانی نوحه‌ها آشنا خواهند شد.

 حسینی ادامه داد: فعالیت حسینیه گردشگری یزد تا سیزدهم محرم ادامه دارد و در روز عاشورا نیز تور رایگان برای حضور در مراسم عزاداری سالار شهیدان به شهرستان‌های تفت، مهریز و اشکذر اعزام می‌شود.

 او اهدای ماکتِ نخل و کتابچه زبان انگلیسی با موضوع اهداف قیام امام حسین (ع) را از دیگر برنامه‌های جانبی در کاروان‌های حسینیه گردشگری عنوان کرد.