اجرتب طرح توسعه دریاچه باغ فدک

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز اجرای پروژه های عمرانیِ این منطقه در سال جاری گفت:در راستای خدمت رسانی به شهروندان منطقه ۷ شهرداری اصفهان در سال جاری، پروژه های عمرانی بسیاری در بودجه لحاظ شده است.

از مرداد سال جاری پروژه احداث خط انتقال آب فضای سبز به طول ۲ هزار ۸۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از میدان لاله تا پل چمران به مدت ۸ ماه اجرا خواهد شد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز اجرای پروژه های عمرانیِ این منطقه در سال جاری گفت:در راستای خدمت رسانی به شهروندان منطقه ۷ شهرداری اصفهان در سال جاری، پروژه های عمرانی بسیاری در بودجه لحاظ شده است.
مهدی سلطان‌آقایی افزود: زیرگذر میدان قدس به طول ۷۰۰ متر نیز  با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان از شهریورماه ایمن سازی خواهد شد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر پروژه های عمرانی سال جاری در این منطقه می توان به پروژه طرح توسعه دریاچه باغ فدک به مساحت ۲۵ هزار متر مربع اشاره کرد.
سلطان‌آقایی ادامه داد: این پروژه شامل پیاده رو سازی، احداث جزایر، پل های ارتباطی ، پارکینگ، آبنمای نوری، آمفی تئاتر روباز و  جزیره گل می شود که در مرحله طراحی و اجرا در فازهای مختلف است.
وی بیان کرد: از شهریور ۱۴۰۳ پیاده رو سازی و مناسب سازی خیابان مولوی به طول ۱۲ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان انجام خواهد شد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به حوادثی که در بزرگراه شهید چمران اتفاق افتاده است، گفت: شهرداری این منطقه، برای ایمن سازی این بزرگراه به طول ۲ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان اقدام کرده است.
سلطان‌آقایی اضافه کرد: اجرای این پروژه از تیر سال جاری آغاز شده است و در مدت شش ماه انجام خواهد شد.
وی با اشاره به ایمن سازی زیرگذر میدان قدس گفت: طول این پروژه ۷۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان است و از شهریور ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خیابان سازی خیابان سعدی به طول ۹۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان و احداث کانال فیبر نوری به مدت ۷ ماه از دیگر پروژه های عمرانیِ این منطقه است و تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان آن قرار خواهد گرفت.
سلطان‌آقایی با اشاره به احداث سه نمازخانه با عنوان فانوس های نورانی در سه پارک منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: انتخاب پیمانکار در حال بررسی و آغاز اجرای این پروژه شهریور سال جاری انجام خواهد شد.
وی افزود: زیرسازی آسفالت و پیاده رو سازی خیابان بوستان پنجم در خیابان شهید زرین، به طول ۳۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های عمرانی منطقه ۷ شهرداری اصفهان است که تا سه ماه آینده نسبت به انتخاب پیمانکار و آغاز اجرای آن اقدام خواهد شد