مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان:

مرحله نخست واکسیناسیون تب برفکی دام در اصفهان آغاز شد

فاز اول طرح رایگان واکسیناسیون تب برفکی دام‌های سبک و سنگین استان اصفهان از ۹ تیرماه تا ۳۰ شهریور سال جاری در بیش از سه هزار روستا و دامگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان از آغاز فاز نخست طرح رایگان واکسیناسیون تب برفکی دام در بیش از ۳ هزار روستا و دامگاه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا موسوی با اشاره به اجرای فاز اول طرح واکسیناسیون رایگان تب برفکی در جمعیت دام سنگین و سبک استان اصفهان، اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان در جهت کنترل ومبارزه با بیماری تب برفکی فاز اول را برای بیش از ۲ میلیون رأس دام سبک و سنگین در استان اجرا خواهد کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح از ۹ تیرماه سالجاری گفت: فاز اول این طرح در بیش از سه هزار روستا و دامگاه توسط دامپزشکان انجام خواهد شد.

به گفته مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، طرح رایگان واکسیناسیون تب برفکی برای ۱۸۰ هزار دام سنگین، روستایی و عشایری و غیر صنعتی و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دام سبک روستایی، عشایری و غیر صنعتی اجرا خواهد شد.
موسوی یکی دیگر از برنامه‌های طرح واکسیناسیون تب برفکی را آموزش چهره به چهره دامداران و بهره برداران در جهت آشنایی با بیماری تب برفکی عنوان کرد.

به گزارش مهر، فاز اول طرح رایگان واکسیناسیون تب برفکی دام‌های سبک و سنگین استان اصفهان از ۹ تیرماه تا ۳۰ شهریور سال جاری در بیش از سه هزار روستا و دامگاه انجام خواهد شد.