فصل تابستان و ناوگان حمل و نقل عمومی

مسافران درون ناوگان اتوبوس هاي مسافربري مي­توانند با استفاده از شماره تلفن 110 و يا سامانه پيامکي 110120 از طريق ارسال شماره پلاک وسيله نقليه و گزارش کيفيت رانندگي راننده وسيله نقليه مورد نظر ، در جهت شناسايي رانندگان قانونمند کمک کنند.

ناوگان مسافربری عمومی اعم از اتوبوس های بین شهری و سرویس های داخل استانی و سرویس های کارخانجات ، کارگاه ها و شهرک های صنعتی ، به دلیل حمل مسافر به صورت گروهی و با تعداد بالا ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، لذا نظارت سنگین و دقیق بر روی این گروه بسیار مهم و ضروری است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از افزایش حساسیت پلیس راه نسبت به تداوم طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی در فصل تابستان خبر داد.

سرهنگ علی مولوی بیان کرد: در راستای افزایش تردد ناوگان مسافربری عمومی در تابستان امسال طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی مصوب و به اجرا گذاشته شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این طرح کنترل وسایل نقلیه مسافربری عمومی ، در مقابل پاسگاه های پلیس راه ، پایانه های مسافربری و … با استفاده از ماموران نامحسوس ،گشت نامحسوس و همچنین دوربین های کنترل تخلفات صورت می­گیرد.

سرهنگ مولوی با بیان اینکه در این طرح رانندگانی که اقدام به تخلف نمایند شناسایی شده و مطابق قوانین اعمال قانون خواهند شد گفت: مسافران درون ناوگان اتوبوس های مسافربری می­توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ از طریق ارسال شماره پلاک وسیله نقلیه و گزارش کیفیت رانندگی راننده وسیله نقلیه مورد نظر ، به ما در جهت شناسایی رانندگان قانونمند کمک کنند.