مالکان نگهبان استخدام کنند؛

افزایش سرقت از ساختمان های نیمه کاره

در هفته موارد متعددی از سرقت آهن آلات، میلگرد، شیرآلات و دیگر مصالح و تجهیزات ساختمانی به کلانتری ها گزارش و پیگیری می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به گزارش موارد متعدد سرقت مصالح ساختمان‌های نیمه‌کاره به مالکان ساختمان‌های در حال ساخت توصیه کرد که برای پیشگیری از بروز سرقت مصالح و ‌تجهیزاتشان اقدام به بکارگیری نگهبان مورد اعتماد کنند.

سرهنگ حسین ترکیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مالکان ساختمان‌های نیمه کاره همچنین برای مراقبت از اموال خود، باید پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند. وی اظهار داشت: همچنین در ساعاتی که کارگران در محل احداث ساختمان حضور ندارند، در صورت نبود نگهبان در طول مدت شبانه روز به ویژه شب‌ها چندین مرحله از آن محل بازدید کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان تاکید کرد: در صورت امکان وسایل و تجهیزات ساختمانی را در یک اتاق مسقف دارای قفل و استحکامات نگهداری کنند. وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که مأموران گشت انتظامی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم بصورت شبانه روزی اقدام به گشت زنی در سطح مرکز و حاشیه شهرها هستند. وی تصریح کرد: در هفته موارد متعددی از سرقت آهن آلات، میلگرد، شیرآلات و دیگر مصالح و تجهیزات ساختمانی به کلانتری ها گزارش و پیگیری می شود.