حرکت قطار شادی در محلات منطقه ۷

علاوه بر حرکت قطار شادی در محله ،برنامه جشنهای میدانی ،  پاتوق بازی های بومی و محلی و سایر رویدادهای اجتماعی ، در بوستان بنفشه، خیابان فلاطوری  و بوستان فرشته برگزار خواهد شد .

برنامه جشنهای میدانی ،  پاتوق بازی های بومی و محلی و سایر رویدادهای اجتماعی ، به مدت ۱۰ روز قرار است تا در منطقه ۷ شهرداری اصفهان برگزار شود.

مهدی سلطان آقایی مدیر منطقه ۷ شهرداری گفت : چهارمین مرحله از طرح محله من محله زندگی، در محله بزرگ اشراق ، در حال اجراست.

مدیر منطقه هفت با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله اشراق  اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین و رحیم آباد ، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان ، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق تری به محله اشراق خواهد داشت.

او با اشاره به تراکم بالای جمعیت در این محله گفت : محله اشراق محل قرار گرفتن برج های مسکونی متعدد و البته نسبتا نوساز منطقه هفت است که طبیعتا با وجود جمعیت بالا نیاز به رسیدگی بیشتری نیز خواهد داشت .

وی افزود: پیاده روسازی ، اصلاح و ترمیم بلوک فرش  پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است .

او تصریح کرد : در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله ، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است .

مدیر منطقه۷ گفت : بنا به درخواست های مکرر شهروندان این محل، نصب تابلوهای هشدار ترافیکی و هم چنین المانهای ایمن سازی  در دستور کار اداره ترافیک قرار دارد .

او افزود: تسطیح و پاکسازی زمین های بایر ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان های شهری نیز در حال اجراست .

سلطان آقایی افزود: علاوه بر ایمن سازی زمین های بایر و پاکسازی آنها برخی نقاط خطرساز در نزدیکی مجتمع های مسکونی نیز رفع خطر خواهد شد .

مدیر منطقه۷ تصریح کرد : ساماندهی ، اصلاح و توسعه بوستانها و فضای سبز محلی نیز در دستور کار واحد فضای سبز منطقه قرار دارد .

او با اشاره به وجود چند ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله اشراق گفت: در کنار پروژه های عمرانی و خدماتی در این محله با توجه به نزدیک بودن ایام دهه ولایت ، برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی برای این محله در نظر گرفته شده است .

او ادامه داد : علاوه بر حرکت قطار شادی در محله ،برنامه جشنهای میدانی ،  پاتوق بازی های بومی و محلی و سایر رویدادهای اجتماعی ، در بوستان بنفشه، خیابان فلاطوری  و بوستان فرشته برگزار خواهد شد .