تخفیف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در هفته ازدواج

زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از یکم فروردین ۱۴۰۲ تا ۱۹ خرداد جاری مقارن با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) باشد می‌توانند با ارائه اطلاعات ثبتی ازدواج از این تخفیف استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی «سپاهان» شهرداری اصفهان از تخفیف ۵۰ درصدی به زوج‌های جوان برای بازدید از ابرسازه‌های تفریحی کلانشهر اصفهان همزمان با هفته ازدواج خبر داد.

سعید ساکت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از یکم فروردین ۱۴۰۲ تا ۱۹ خرداد جاری مقارن با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) باشد می‌توانند با ارائه اطلاعات ثبتی ازدواج از این تخفیف استفاده کنند.
وی اظهار کرد: مهلت استفاده از این تخفیف برای بازدید از ابرسازه های تفریحی اصفهان شامل تله کابین و کوه نور صفه، تله سیژ ناژوان و شهر رویاها از شنبه تا چهارشنبه (۱۹ تا ۲۳ خرداد) است.

ساکت خاطرنشان کرد: زوج‌های تازه ازدواج کرده می‌توانند به همراه هشت نفر مهمان در این طرح شرکت کنند.به گفته وی، ساعت فعالیت مجموعه شهر رویاها در بهار ۱۴۰۳ هر روز از ۱۶ تا ۲۴ و مجموعه‌های تله‌کابین و بولینگ صفه در ایام هفته از ۱۶ تا ۲۴ و پنجشنبه و جمعه از ۱۰ تا ۲۴ است.
مجموعه تفریحی کوه نور صفه نیز در همه روزهای هفته از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است که این زمان بنا به حضور گردشگران قابل تمدید خواهد بود.همچنین مجموعه تله‌سیژ ناژوان هر روز از ساعت ۱۰ تا غروب آفتاب و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا غروب آفتاب آماده ارائه خدمت به شهروندان و گردشگران است.

به گزارش ایرنا، ۱۹ خرداد امسال نخستین روز از ماه ذی الحجه مقارن با سالروز پیوند آسمانی و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است.
از ۱۹ تا ۲۵ خرداد امسال نیز به هفته ازدواج نامگذاری شده است.