مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد:

اختصاص اعتبار دوهزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر

فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر بخش‌هایی از این باغ خواهد بود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان خبر داد.
حسین کارگر با اعلام اینکه احداث باغ مشاهیر با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در سال جاری در دستور کار اقدامات عمرانی این منطقه قرار دارد، گفت: اولویت نخست در این پروژه، احداث پیاده‌رو و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر و ایجاد عرصه فضای سبز و کاربری پارک است.او با بیان اینکه عملیات اجرایی محور سواره اطراف این پروژه از شانزدهم فروردین ماه سال جاری با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است، افزود: طی یک ماه آینده قسمتی از پروژه آسفالت می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت هشت درصدی عملیات اجرایی محور سواره اطراف باغ مشاهیر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹ هزار متر مربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.
او با اشاره به اینکه این باغ در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق و براساس طرح باقی مانده از آن در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار احداث می شود، گفت: فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر بخش‌هایی از این باغ خواهد بود.