کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک از اتوبوس

در راستاي اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر، ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد شرافت در شهرستان، حين کنترل تردد ها در اين محور به يک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و براي بررسي دقيق تر خودرو را متوقف مي کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ ” احسان بدیعیان “ بیان داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل تردد ها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق تر خودرو را متوقف می کنند.
وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود.