با این ۵ نکته کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبدیل کنید؛

با کسب و کار فیزیکی خود در فضای آنلاین بدرخشید

درطول همه گیری کرونا ، شاهد محدودیت های فعالیت ها کسب و کار سنتی و موانع آنها بوده ایم، هم چنین تغییر کسب و کار به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند تا با تغییر تقاضای مصرف کننده همراه شوید

در دنیای امروز کسب و کار های بیشتری به سمت آنلاین شدن پیش می‌روند . اما شما چطور میتوانید این کار را انجام دهید ؟
این راهنما ۵ نکته برای تبدیل کسب و کار خود به صورت آنلاین را ارائه می‌دهد.خرید اینترنتی بدون هیچ نشانه از کاهش، به رشد خود ادامه می‌دهد.
چندین مرحله جامع وجود دارد که لازم است آنها را دنبال کنید تا بتوانید با موفقیت کسب و کار سنتی خود را به کسب و کاری آنلاین تبدیل کنید.صاحبان کسب و کار های مدرن کوچک ، معمولاً در معرض تغییر شرایط ، انتظارات مصرف کننده و مقدار تقاضا هستند.
درطول همه گیری کرونا ، شاهد محدودیت های فعالیت ها کسب و کار سنتی و موانع آنها بوده ایم، هم چنین تغییر کسب و کار به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند تا با تغییر تقاضای مصرف کننده همراه شوید.
به خواندن ادامه دهید ، شما را با نکاتی که لازم است برای تغییر کسب و کاری به صورت آنلاین بدانید، آشنا خواهیم کرد .

۱) وب سایت کسب و کار خود را ایجاد کنید.
ایجاد وب سایت کسب و کار خود، یکی از اولین گام هایی است که باید هنگام تغییر کسب و کار سنتی خود به آنلاین انجام دهید. سایت های سازمانی نقطه مرکزی اطلاعات و ارتباطات برای شرکت های آنلاین هستند.
داشتن یک وب سایت واضح، با طراحی خوب و مشتری مدار به شما این امکان را می دهد که تاثیر اولیه خوبی در مشتریان آنلاین خود داشته باشید .اطمینان حاصل کنید که دائماً سایت خود را از نظر اشتباهات منطقی، غلط املایی و اطلاعات نادرست بررسی می کنید. همچنین باید برسی کنید که وب سایت شما، دارای اصول اولیه می‌باشد تا مطمئن شوید تعامل مناسب با مشتریان خود را به دست می‌آورید.
تبدیل کسب و کار به صورت آنلاین ممکن است معنای متفاوتی برای سبک های مختلف کسب و کار، داشته باشد. برای کسب و کار های خرده فروشی کاملا سنتی، ممکن است به معنای ساخت یک وب سایت تجاری الکترونیک باشد که امکان سفارش و پرداخت محصولات فیزیکی را فراهم می‌کند. در حالی که برای ارائه دهندگان خدمات می تواند به معنای داشتن یک فرم رزو آنلاین باشد.یا شاید به سادگی به جای ملاقات حضوری فروشتنده و مشتری ، تمام صفحات ارائه خدمات شما را به روز رسانی کند.
برای اطمینان از کیفیت حرفه ای آن، ممکن است بخواهید در مورد توسعه وب سایت خود از طریق انتقال فعالیت آن به یک آژانس طراحی وب سایت حرفه ای فکر کنید. این آژانس ها علاوه بر طراحی وب سایت شرکت شما، همچنین می‌توانند به شما در جستجوی بهترین سرویس‌های میزبانی وب غیرمتمرکز یا ابری جهت راه‌ اندازی وب‌سایت و ایجاد فراخوان‌های واضح برای تعامل مشتریان با سایت شما کمک کنند .

۲) محصولات سودآور را برای فروش بیابید.
قبل از اینکه بتوانید کسب و کار آنلاین خود را افتتاح کنید ، باید محصولات سودآورتری که می توانید بفروشید را شناسایی کنید. برای صاحیان کسب و کار الکترونیکی جدید ، یکی از بهترین راه ها، یافتن و توزیع محصولات از طریق دراپ شیپینگ است ، برای کسب و کار های موجود ، به سراغ محصولات خود بروید و تصمیم بگیرید که کدام اقلام برای فروش آنلاین منطقی است .
در حالی که کسب و کار خود را به اینترنت انتقال می‌دهید، می‌توانید عرضه محصولات خود و در نتیجه پایگاه مشتری خود را گسترش دهید .با یک مدل دراپ شیپینگ می‌توانید کالاهای سودآور و با کیفیت را برای فروشگاه آنلاین خود در عرض چند دقیقه پیدا کنید.
دراپ شیپینگ زمانی است که یک فروشگاه در واقع محصولات خود را در انبار نگه نمی دارد. در عوض، شما کالا را از یک فروشنده شخص ثالث خریداری می‌کنید و سپس آن را مستقیماً برای مشتری ارسال می‌کنید. با این مدل هرگز مجبور نیستید مستقیماً به خرید و فروش محصول بپردازید.
با دراپ شیپینگ، نیازی به مالکیت یا موجودی انبار ندارید در عوض برای تکمیل سفارش ها ، موجودی خود را در صورت نیاز از تولید کننده یا عمده فروش خریداری ‌کنید ، از آنجایی که شما اقلام را فقط به صورت آنلاین ارائه می کنید، شما نیازی به نگه داری محصولات در فروشگاه ندارید. ممکن است بتوانید این رابطه را با تامین کنندگان فعلی خود برقرار کنید.
در نهایت، می‌توانید فرآیند دراپ شیپینگ را به صورت خودکار انجام دهید این به شما این امکان را می‌دهد که کسب و کار خود را متناسب کنید، قیمت های مقرون به صرفه تعیین کنید و محصولات را شخصی سازی کنید. ساختن یک وب سایت کسب و کار الکترونیکی خاص با استفاده از یک پلتفرم مانند شاپیفای یا ووکامرس به فرآیند خودکار سازی کمک می‌کند.

۳) مخاطبان الکترونیکی خود را افزایش دهید
پس از اینکه محصولات خود را با موفقیت برای کسب و کار آنلاین جدید خود تهیه کردید، مهم است که به دنبال راه هایی برای رشد مخاطبان الکترونیکی جدید خود باشید.
حتی اگر مشتری وفادار برای فروشگاه حضوری فعلی خود دارید، باید دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای گسترش و رشد مشتریان الکترونیکی خود باشید.
به عنوان یک کسب و کار آنلاین، دیگر محدودیت جغرافیایی ندارید. این بدان معنی است که می توانید به مشتریان جدید در سراسر جهان خدمات ارائه دهید
استفاده از قدرت سئو (بهینه سازی موتور جستجو) می تواند برای شما مفید باشد، با سئو از استراتژی های بازاریابی قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می‌کنید.
همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی، پست های وبلاگ، محتوای ویدیویی و تبلیغات آنلاین استفاده کنید. همه اینها به شما کمک می کند جمعیت اصلی خود را مورد هدف و محصولات خود را درست (دقیقا ) درمعرض دید قرار دهید.
بهترین کار این است که با بازاریابی آنلاین کوچک شروع کنید و همان طور که برای گسترش آن ادامه می‌دهید ،متوجه می‌شوید که چه چیزی موثر است و چه چیزی موثر نیست .

۴) راهکارهای پردازش پرداخت را شناسایی کنید.
پس از ارائه یک طرح تجاری برای کسب و کار آنلاین خود، بسیار مهم است که راهکارهای پردازش پرداخت خود را بیابید.
بدون در اختیار داشتن یک پردازشگر پرداخت خوب ، نمی توانید تراکنش های تجاری را از طریق پلتفرم خود پردازش کنید.
بسیاری از صاحبان کسب و کار های الکترونیک از درگاه های پرداخت امن برای پردازش تراکنش های الکترونیک استفاده می-کنند این راهکار ها به خریداران آنلاین اجازه می دهد از روش پرداختی منتخب خود استفاده کنند. شاپیفای ، پیپال و استرایپ همگی راه راهکارهایی هستند که ارزش بررسی را دارند.
در عین حال، یک درگاه پرداخت امن به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدانند اطلاعات آنها امن نگه داشته می‌شود.

۵) کسب و کار الکترونیک خود را متناسب کنید.
پس از اینکه کسب و کار آنلاین خود را ساختید و برنامه ریزی کردید، باید مطمئن شوید که کسب و کار آنلاین شما با کسب و کار فعلی تان متناسب است . حتی با یک کسب و کار آنلاین سودآور و خوب سازماندهی شده، هنوز هم باید بفهمید که با ساختار سازمانی آفلاین خود چه کنید .
بسته به میزان موفقیت سرمایه گذاری آنلاین شما، ممکن است تصمیم بگیرید که فروشگاه تجارت الکترونیکی موقت خود را به قسمتی دائمی از کسب و کار خود تبدیل کنید، اساساً کل کسب و کار خود را به عملیات آنلاین مبتنی بر تجارت الکترونیک که با کمک از تجربه خرده فروشی حضوری برای مشتریانی که ترجیح می دهند به این روش خرید کنند، منتقل می کنید. فقط مطمئن شوید که زمان و منابع کافی برای توجه به کسب و کار آنلاین جدید خود که شایسته آن است را دارید.

دانستن چگونگی تبدیل کسب وکار به صورت آنلاین مهم است
امیدواریم پس از خواندن مقاله بالا، اکنون درک بهتری از نحوه ی تبدیل کسب و کاری به صورت آنلاین داشته باشید.
این تبدیل به شما این امکان را می دهد کارآمد تر شوید و هزینه ها را کاهش دهید .به علاوه، شما حقیقتاً می‌توانید به مقیاسی از کسب و کار خود و مخاطبان بیشتری دست بیابید…