نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
دریاوفایی : سرمایهگذاران روسی ضمن ابراز علاقهمندی به حضور در بازار گردشگری ایران، تاکید کردند: ایران و روسیه میتوانند علاوه بر همکاریهای سیاسی، در زمینه فرهنگی و اقتصادی نیز روابط خود را توسعه داده و تحکیم بخشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی ، یک هیئت سرمایهگذار روسی برای بررسی فرصتهای سرمایهگذاری در گردشگری و بناهای تاریخی ایران، با شهاب طلایی مدیر صندوق توسعه و احیا در عمارت مسعودیه دیدار کرد. شهاب طلایی در این دیدار گفت: در زمینه مرمت، احیا و بهرهبرداری اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، این ظرفیت وجود دارد که با جذب سرمایهگذاری خارجی، بسیار ی از این بناها را احیا کرد. مدیر عامل صندوق ضمن اشاره به سابقه همسایگی دو کشور و وجود پتانسیل بسیار عمیق در توسعه روابط خصوصا در زمینه گردشگری، تاکید کرد: سرمایهگذاری شرکتهای روسی میتواند به بهبود روابط فرهنگی و نزدیکی بیشتر دو مردم ایران وروسیه نیز کمک شایانی کند. رئیس هیئت سرمایهگذاران روسی نیز در این دیدار ضمن ابراز علاقهمندی به حضور در بازار گردشگری ایران، تاکید کرد: ایران و روسیه میتوانند علاوه بر همکاریهای سیاسی، در زمینه فرهنگی و اقتصادی نیز روابط خود را توسعه داده و تحکیم بخشند. این سرمایهگذار روس ادامه داد: در نشستهای که با طرفهای ایرانی داشته است، پیشنهادهای جذابی از طرف مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دریافت کردهاند و امیدوار هستند که بتوانند فرصت سرمایهگذاری در بخشهای مختلف بازار گردشگری ایران را شناسایی و فعال کنند. این گروه سرمایهگذار با هدف شناخت فرصتهای سرمایهگذاری ایران، طی سفری چند روزه از شهرهای توریستی ایران بازدید میکنند.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ