نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در نودوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان از مهمانداران متروی این کلانشهر که در حوزه امر به معروف و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت میکنند، تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یکشنبه بیست و پنجم تیرماه میزبان مهمانداران مترو که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت میکنند، بودند.
علی قاسمزاده، شهردار اصفهان در حاشیه تجلیل از بانوان مهماندار مترو اظهار کرد: در شرایطی بانوان مهماندار به کمک شهر آمدند که در آستانه نوروز با حجم مسافر روبهرو بودیم و آنها بدون هیچ چشمداشت و قول و قراری، با انگیزه درونی و دغدغه دینی و فرهنگی و اجتماعی به عنوان مهماندار در متروی این کلانشهر فعالیت خود را آغاز کردند.
وی افزود: حضور مهمانداران در مترو بسیار مؤثر بود، بهطوری که انعکاس ملی نیز پیدا کرد و دیگر شهرها نیز الگو گرفتند که نشان میدهد انتخاب عنوان و نوع خدمت مهمانداران در مترو شیوه و انتخاب درستی بوده است.
محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در حاشیه تجلیل از این بانوان اظهار کرد: تقدیر از مهمانداران مترو در واقع تجلیل از بخشی از فعالان این عرصه است، چراکه دهها گروه به صورت خودجوش در عرصه عفاف و حجاب در ایام مختلف در شهر فعالیت میکنند، حرکتی که هیچ برنامه ریزی از سوی نهاد رسمی و دولتی برای آن وجود ندارد، اما گروههای مردمی خوش درخشیدند. علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: این حرکت بانوان در حوزه عفاف و حجاب مصداق جهاد است، زیرا زمانی که با فضای سنگین رسانهای روبهرو بودیم، حضور در این عرصه دل شیر میخواست که جز با احساس تکلیف این بانوان، این اقدام امکانپذیر نمیشد.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ