نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
نخستین روز برگزاری جشنواره ملی فیلم حوا با اکران ۱۰ فیلم کوتاه و بلند داستانی و مستند در پردیس سینمایی ساحل و در سالن زاینده رود آغاز شد.
به گزارش ایرنا، در ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سینما ساحل اصفهان فیلم مستند مقصد المپیک به کارگردانی مرسده فلاحنژاد و یاسر خمسی و چلچالی سفری به کارگردانی حسن جعفری در حال نمایش است.
همچنین در نوبت دیگر یعنی ساعت ۱۵ تا ۱۷ فیلمهای کوتاه داستانی با عنوان اسما به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و فرید حاجی عباسی، پرتاب ناگهانی یک فیل به کارگردانی نازنین چیت ساز، یک حلقه معمولی به کارگردانی نوا رضوانی و ۳۲۳ ماه چند هفته و چند روز به کارگردانی پیمان فلاح اکران میشود.
در نوبت ۱۷ تا ۱۹ نیز فیلمهای بلند داستانی هوک به کارگردانی حسین ریگی و تهیهکنندگی علی آشتیانیپور و در ساعت ۱۹ تا ۲۱ سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج و تهیهکنندگی جلیل شعبانی نمایش داده میشود.
در آخرین نوبت که ساعت ۲۱ تا ۲۳ است نیز فیلمهای مستند واهک به کارگردانی حدیث جانبزرگی و دیوارهای نخی به کارگردانی عباس عمرانی بیدی اکران میشود.
به گفته رضا دهقانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، ۱۵ اثر سینمایی جشنواره ملی فیلم “حوا” در در سالن زاینده رود پردیس سینمایی ساحل اصفهان از امروز تا ۲۳ تیر اکران میشود.
به گزارش ایرنا، نخستین دوره جشنواره ملی فیلم حوا از (سه شنبه) در تهران و ۱۳ استان کشور آغاز بکار کرد و تا ۲۳ تیر جاری ادامه دارد.
این جشنواره به همت بنیاد بینالمللی گوهرشاد و با همکاری مراکز و سازمانهای فرهنگی مختلف و با محوریت فیلمهای زنانه، میزبان مهمانان و آثاری از سینمای ایران و چند کشور دیگر است.
پاویون شرکتهای دانشبنیان در نمایشگاه بینالمللی متالورژی، فولاد، ریختهگری، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.
علی آبادی با بیان اینکه ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی، تامین شده و در حال حاضر برای جانبازان بالای 70 درصد کار در دست انجام است.
در میان میلیونها محتوای منتشرشده درباره همستر کامبت «راههای پیشرفت در بازی»، که کد مورس و کارتهای روزانه، را شامل میشود بیشترین میزان محتوای تولیدشده (با ۳۴ درصد) را به خود اختصاص دادند. ۲۴ درصد از کل این محتوا نیز مربوط به «دعوت به بازی و لینک» بوده است.
Δ