یک اهتمام ویژه برای احیای برند باغ شهر گلدشت

معاون وزیر کشور خاطر نشان کرد: شهر گلدشت یک باغ شهر است و در وزارت کشور برای برندینگ شهرها ظرفیت شهرها را در نظر گرفته‌ایم و برای احیای باغ شهر گلدشت و احیای برند این شهر نیازمند یک اهتمام ویژه هستیم و اطمینان دارم آقای فردوسی شهردار گلدشت می‌تواند این کار را انجام دهد و ای‌کاش مدیرانی مانند وی را می‌شد برای کشور تکثیر کرد

یلدا توکلی: پردیس سینمایی مهر گلدشت که پروژه‌ای منحصربه‌فرد در منطقه است با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱۰ میلیارد ریال توسط شهرداری شهر گلدشت احداث و در مراسمی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، معاون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران استان اصفهان، شهرستان نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید. در کنار این پروژه عظیم از بازسازی مسجد ۴۰۰ ساله امام صادق این شهر نیز بازدید به عمل آمد.

  • چندبعدی بودن پروژه‌های عمرانی شهر گلدشت

مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت، بابیان اینکه مشاهده به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمرانی کشور بسیار لذت‌بخش است، گفت: کشور اکنون تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است، پروژه‌های عمرانی ما محدود به قله‌هایی که برای افتتاح در نظر گرفته‌ایم نیست و همیشه پروژه‌های عمرانی علیرغم فشارهای دشمنان در حال پیشرفت با سرعت و موفقیت هستند. معاون وزیر کشور به چندبعدی بودن پروژه‌های عمرانی شهر گلدشت اشاره کرد و افزود: تنها یک پروژه فرهنگی در این شهر به ثمر نرسیده بلکه شاهد هستیم پروژه‌های عمرانی مختلف و مهمی نظیر میدان میوه و تره‌بار این شهر نیز به ثمر رسیده است و این نشان‌دهنده تلاش و مدیریت جهادی شهردار شهر گلدشت است. وی ادامه داد: شهردار گلدشت یکی از شهرداران بسیار خلاق و نوآور و خدوم است و اقدامات جهادی بسیار خوبی با همراهی شورای شهر گلدشت داشته است، پروژه‌های خوب در حال انجام قرار نیست کند بشود، مولدسازی کاری ارزشمندی است و اگر قرار است ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی کشور را تمام کنیم باید با اتکا به بحث مولد به نتیجه برسانیم و این‌یک خدمت ماندگار از دولت است. جمالی نژاد ابراز امیدواری کرد پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حوزه هنری در سطح کشور باقدرت ادامه پیدا کند و گفت: می‌توان شهرهای مرکز هر بخش را برای احداث سالن‌های مشارکتی در نظر گرفت. شهر گلدشت یک باغ شهر است و در وزارت کشور برای برندینگ شهرها ظرفیت شهرها را در نظر گرفته‌ایم و برای احیای باغ شهر گلدشت و احیای برند این شهر نیازمند یک اهتمام ویژه هستیم و اطمینان دارم آقای فردوسی شهردار گلدشت می‌تواند این کار را انجام دهد و ای‌کاش مدیرانی مانند وی را می‌شد برای کشور تکثیر کرد.

  • یکی از بهترین نمونه‌های سالن‌های سینمایی کشور در شهر گلدشت

عبدالحمید قره داغی معاون حوزه هنری کشور نیز، در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت، تصریح کرد: باید قدردان همه‌کسانی باشیم که یاری رسان ما در انجام پروژه‌ها بودند و در شهر گلدشت شاهد یکی از بهترین نمونه‌های سالن‌های سینمایی کشور هستیم و در چند ماه اخیر بالاتر از میانگین کشوری با بیش از ۱۰ هزار مخاطب این سینما علاقه مردم خوب شهر گلدشت به سینما را نشان داده است. وی بابیان اینکه رسالت اصلی حوزه هنری مرزبانی ارزش‌های انقلاب اسلامی به زبان هنر است، گفت: در کنار توجه به تربیت نیرو و تولید محتوا در حوزه هنری به صورت خیلی جدی به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه هنری توجه شده است. قره داغی در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۵ اسفندماه در مشهد مقدس مجموعه‌ای با ۱۳ پرده سینما افتتاح کردیم، اکنون ۳۰ پرده نمایش نیز آماده افتتاح است. پروژه‌های عمرانی برای به ثمر رسیدن در مدت زمان دو سال نیازمند کار جهادی است و برهمین مبنا در دوسال اخیر همه پروژه‌های حوزه هنری تمام شده و پروژه نیمه‌تمامی در حوزه هنری کشور نداریم. وی از وجود بیش از ۲۵ درصد سینماهای حوزه هنری کشور در اصفهان خبرداد و اظهار کرد: بحث تولید محتوا امروز در حوزه هنری بسیار جدی است و ماندگار شدن محتواهای فاخر و آثار هنری ارزشمند در حوزه هنری مسأله‌ای بسیار مهم است و اکنون سریال تلویزیونی سوران از شبکه یک سیما یکی از این تولیدات است، در آینده نزدیک سریال قرارگاه سری نصرت راجع به زندگی شهید علی هاشمی از دیگر محصولاتی است که در دست تولید در حوزه هنری است. معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور اذعان داشت: در آینده نزدیک چند فیلم سینمایی انیمیشن در کشور توسط حوزه هنری تولید خواهد شد.

  • چهار گام از پروژه‌های عمرانی شهر گلدشت عملیاتی شد

محمدمهدی فردوسی شهردار گلدشت نیز در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت، با اشاره به تلاش‌های بسیار برای ساخت پردیس سینمایی گلدشت، تصریح کرد: این سینما پس از ۳ ماه فعالیت آزمایشی و صرف هزینه بالغ‌بر ۱۱ میلیارد تومان از سوی شرکت بهمن سبز حوزه هنری اکنون به بهره‌برداری رسیده است و این موضوع درحالی است که در محدوده شهر گلدشت و در شهرستان نجف‌آباد چنین سینمایی وجود ندارد و مردم نیاز بسیاری به آن داشتند چرا که از مسیر اصفهان به سمت نجف‌آباد هیچ سینمایی وجود ندارد و این نخستین سینما در این منطقه است. وی اذعان داشت: شورای محترم شهر گلدشت حمایت‌های بسیاری خوبی داشته و امام جمعه محترم شهر نیز از حامیان مدیریت شهری بوده است و همه نهادها و سازمان‌ها و مجموعه‌های شهر گلدشت همکاری و همراهی بسیاری خوبی بایکدیگر دارند تا چهار گام از پروژه‌های عمرانی شهر گلدشت عملیاتی شد و به ثمر نشست که پردیس سینمایی و مسجد تاریخی امام صادق (ع) گام چهارم و بخشی از پازل گردشگری قلعه سفید شهر گلدشت است. وی ادامه داد: گلدشت شهری با ۳۰ هزار نفر جمعیت است و اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود بعضی در حد یک استان است، تأسیس و بهره‌برداری میدان میوه تره بار شهرداری گلدشت با قراردادی در حدود ۱۷ میلیارد تومان که دارای ۳۱ غرفه است بخشی از این پروژه‌ها است. وی ادامه داد: امروز شاهد بازسازی مسجد ۴۰۰ ساله امام صادق (ع) شهر گلدشت با هزینه بالغ‌بر یک میلیارد تومان بودیم و پردیس سینمایی مهر گلدشت نیز افتتاح شد، نیازمند حمایت‌ها برای احیای قلعه تاریخی قلعه سفید شهر گلدشت هستیم، پشت این قلعه یک هزار هکتار باغ وجود دارد و احیای این قلعه می‌تواند یک ظرفیت عظیم گردشگری را پدید بیاورد، داخل این قلعه ۷۲ خانه است و بازسازی آن کار مهم و مشکلی است. فردوسی در ادامه به شهرت شهر گلدشت به باغ شهر اشاره کرد و گفت: بیش از ده هزار درخت و درختچه در این شهر کاشته شده است و در حال طراحی و راه اندازی سامانه راه اندازی پیشرفته برای فضای سبز شهر هستیم و البته برای شهر بزرگ گلدشت باید بیشتر از پیش تلاش کرد.

  • کار خوب و جهادی در شهر گلدشت صورت گرفته است

علی تمنایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز دیگر سخنران افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت بود که در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت شهری گلدشت گفت: کار بسیار خوب و جهادی در این شهر صورت گرفته لذا جا دارد از شهردار جهادی و فرهنگی این شهر قدردانی شود. وی افزود: خوشبختانه در شهرستان نجف‌آباد دیدگاههای فرهنگی هنری در حد بسیار خوبی است که نشان از درایت و فرهنگ دوست بودن مردم و مسئولان این شهرستان دارد.