شاخص‌های امنیتی در اصفهان رشد قابل توجهی داشته است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: استان به لحاظ شاخص‌های امنیتی و کنترل جرائم شرایط مطلوب و رشد قابل توجهی داشته است. سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته ناجا در مرکز آموزشی شهید بهشتی افزود: ارتقای شاخص‌های امنیتی در استان بواسطه اتحاد، انسجام و وحدتی است که […]

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: استان به لحاظ شاخص‌های امنیتی و کنترل جرائم شرایط مطلوب و رشد قابل توجهی داشته است.

سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته ناجا در مرکز آموزشی شهید بهشتی افزود: ارتقای شاخص‌های امنیتی در استان بواسطه اتحاد، انسجام و وحدتی است که بین مسوولان و نیروهای انقلابی و هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضایی محقق شده است.

وی اظهار داشت: لباس پلیس، لباس سربازی برای ولایت و گفتمان پلیس نیز گفتمان خدمت، غیرت و حرکت در مسیر انبیا و اولیای الهی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دکترین امام عزیز ما از همان آغاز نهضت دفاع از حق و عدالت در عرصه‌های مختلف بوده است، گفت: امروز با تکیه بر این دکترین شاهد رشد و شکوفایی نیروهای مسلح در سایه ولایت هستیم.

وی راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور را مردم محوری عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته فراجا با عنوان “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” گفت: امروز مردم مهمترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند. سردار میرحیدری با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان فراجا تاکید کرد: از همین جا اعلام می‌شود که نیروهای فراجا با شجاعت، صلابت و شهامت هرچه تمام آماده هستند تا آخرین قطره خون خود از اسلام و ارزش‌های الهی و امنیت مردم دفاع کنند.

هفته فراجا سال ۱۴۰۱ با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» از ۱۶ مهرماه آغاز شد.