رونمایی و کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید عمرانی در منطقه سه

مریم یادگاری: شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی اصفهان در خیابان چهارباغ پایین که نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار اصفهان، بافت تاریخی شهر و محور چهارباغ است را افتتاح خواهیم کرد. علی قاسم‌زاده روز شنبه ۲۹ مردادماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با تاکید بر تلاش شهرداری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، […]

مریم یادگاری: شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی اصفهان در خیابان چهارباغ پایین که نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار اصفهان، بافت تاریخی شهر و محور چهارباغ است را افتتاح خواهیم کرد.

علی قاسم‌زاده روز شنبه ۲۹ مردادماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با تاکید بر تلاش شهرداری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، اظهار کرد: از هفته جاری هر دو هفته یکبار پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را تا پایان سال رونمایی یا آغاز خواهیم کرد.

او با بیان اینکه در هفته جاری کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های منطقه سه شهرداری را در دستور کار داریم، افزود: بازار بزرگ اصفهان شریان اصلی شهر محسوب می‌شود که در طول تاریخ با اتصال میدان امام علی (ع) به میدان امام (ره)، دو دولتخانه سلجوقی و صفوی را به هم وصل کرده است.

شهردار اصفهان خبر داد: یک کیلومتر از مرمت کف و سبک‌سازی سقف این محور گردشگری به عنوان میدان تا میدان آماده بهره‌برداری است و روز چهارشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور بازاریان رونمایی خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه از سال ۹۸ اقدام بزرگی در محور گردشگری میدان تا میدان آغاز شده است، تصریح کرد: این پروژه حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد که مرمت کف و سبک‌سازی سقف آن توسط مرمت‌گران در حال انجام است، اما به دلیل شرایط خاص بازار و عرض کم، انجام این پروژه طولانی و فرسایشی شده و نارضایتی بازاریان را به همراه داشته است.

به گفته او، در یک سال اخیر بر تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری تاکید شده است.

–     افتتاح ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی در خیابان چهارباغ پایین

قاسم‌زاده گفت: در هفته جاری ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی اصفهان در خیابان چهارباغ پایین که نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار اصفهان، بافت تاریخی شهر و محور چهارباغ است، افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه پروژه مرکز تخصصی ویژه کودک و نوجوان در هفته جاری در محله دردشت کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: منطقه سه شهرداری اصفهان از لحاظ مراکز تخصصی ویژه کودک و نوجوان دچار محدودیت است که با احداث این کتابخانه و مرکز تخصصی، یکی از نیازهای مهم اهالی منطقه برطرف خواهد شد.