ضرورت پرداخت صورتحساب مشترکان تلفن ثابت

ایسنا/اصفهان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: شرکت مخابرات با توجه به عادی شدن نسبی شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و بازگشایی بیشتر کسب و کارها لازم است تمام مشتریان تلفن ثابت، طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام کنند. محمدرضا بیدخام با بیان اینکه در راستای مشتری مداری و […]

ایسنا/اصفهان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: شرکت مخابرات با توجه به عادی شدن نسبی شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و بازگشایی بیشتر کسب و کارها لازم است تمام مشتریان تلفن ثابت، طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام کنند.

محمدرضا بیدخام با بیان اینکه در راستای مشتری مداری و توجه به شرایط ویژه کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای اقتصادی آن بر بخش‌های آسیب پذیر جامعه، در ماه های گذشته نسبت به پرداخت هزینه استفاده از تلفن ثابت حداکثر مساعدت انجام شد، اظهار کرد: با توجه به عادی شدن نسبی شرایط پس از شیوع ویروس کرونا و بازگشایی اکثر کسب و کارها، تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور لازم است در اسرع وقت نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند.

وی گفت: مشترکین می توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و یا به روز خود، ضمن تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ قبوض تلفن ثابت را پرداخت کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت مخابرات منطقه اصفهان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات همچنین افزود: تمام مشتریان از طریق بخش مخابرات من در وب‌سایت شرکت مخابرات ایران و همچنین استفاده از کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، می توانند نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.