افزایش ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد دمای هوای اصفهان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از خروج امواج ناپایدار تا اواخر روز یکشنبه از استان خبر داد و گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه جوی پایدار در استان پیش بینی می شود.

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی پایدار بر روی استان طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) است، براین اساس طی این مدت آسمان در بیشتر مناطق استان نیمه ابری، گاهی همراه با بارش های رگباری متناوب و موقتی و در مناطق مستعد همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت وزش بادهای نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود، گفت: این امواج ناپایدار تا اواخر روز یکشنبه از استان خارج می شود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه جوی پایدار در استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای امروز بعداز ظهر شهر اصفهان به ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد و کمینه دمای صبح فردا ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

سیدان اضافه کرد: گرم ترین شهر استان خور و بیابانک با ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان درخصوص بارش های شب گذشته در استان، گفت: خور و بیابانک ۸ دهم میلی متر، زواره ۲ دهم میلی متر، میمه ۲ میلی متر و نطنز ۵ و ۳ دهم میلی متر بارش گزارش شده ولی بارش های شهر اصفهان درحدی نبوده که اندازه گیری شود.