کمیته امداد امام خمینی(ره)اصفهان ، حائز رتبه برتر اشتغالزایی در کشور شد

بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: این نهاد از ابتدای امسال تاکنون با ایجاد هشت هزار و ۲۳۱ فرصت شغلی برای مددجویان رتبه برتر کشور را دراین زمینه به خود اختصاص داده است.

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) روز شنبه به نقل از کریم زارع افزود: در این مدت پنج هزار و ۹۴۸ طرح اشتغال با مراجعه مددجویان و دریافت خدمات مشاوره، آموزش و تسهیلات اجرا شده است.وی با بیان اینکه «طرح های راهبری شغلی» یکی از مطمئن ترین مسیرهای اشتغال پایدار مددجویان است، افزود: امسال هزار و ۸۲۸ مددجوی جویای کار با معرفی به راهبَران و کسب آموزش به عرصه بازار کار وارد شدند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: معرفی متقاضیان حائز شرایط به مراکز کاریابی نیز یکی دیگر از مسیرهای ایجاد اشتغال مددجویان است که تاکنون ۴۵۵ مددجو از این طریق و با شرایط دریافت حقوق و مزایای اداره کار در شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی مشغول به فعالیت شده اند.وی افزود: بودجه امسال این نهاد در حوزه اشتغال ٣۵ هزار و ١١١ میلیارد ریال برای ایجاد ۳۳ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی است.

زارع خاطر نشان کرد: برای ایجاد، راه اندازی و پایدارسازی طرح های مددجویی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می شود.بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند.