کمبود نیروی متخصص قطب درمانی جنوب اصفهان برطرف می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کمبود نیروی متخصص بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان قطب درمانی جنوب استان اصفهان به زودی تأمین و رفع خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بازدید از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهرضا به همراه نماینده مردم شهرضا در مجلس با تأکید […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کمبود نیروی متخصص بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان قطب درمانی جنوب استان اصفهان به زودی تأمین و رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بازدید از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهرضا به همراه نماینده مردم شهرضا در مجلس با تأکید بر تقویت ناوگان ۱۱۵ جاده‌ای و شهری اظهار داشت: به موازات تقویت آمبولانس پیش بیمارستانی، نیروی انسانی هم باید تأمین شود.

وی با اشاره به اورژانس ۱۱۵ گفت: رانندگان آمبولانس‌های ۱۱۵ باید تکنسین فوریت‌های پزشکی باشند و هم اکنون تمام این افراد با مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در حال خدمت‌رسانی هستند.

شیرانی با اشاره به کمبود نیروی متخصص در شهرستان شهرضا بیان کرد: شهرستان‌های دهاقان و شهرضا در نزدیکی یکدیگر قرار دارند و بخشی از نیازهای درمانی دهاقان تحت پوشش شهرستان شهرضا مرتفع می‌شود، بنابراین کمبود نیروی متخصص بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان قطب درمانی جنوب استان اصفهان به زودی تأمین و رفع خواهد شد.

لازم به ذکر است که ضرورت اعمال سیاست‌های تشویقی برای کادر درمان، کمبود نیروی انسانی پرستار و پزشک برای شهرستان، بازسازی بخش‌های آزمایشگاه، بخش داخلی و بخش جراحی زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، جایگزینی آمبولانس جدید به‌جای آمبولانس‌های فرسوده، حل مشکلات آسانسورهای بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و تصمیم‌گیری در مورد فعال‌سازی بیمارستان صاحب‌الزمان (ع) شهرضا از جمله مواردی بود که در جلسه هم اندیشی نماینده مردم شهرضا در مجلس و مسئولان بیمارستان‌های این شهرستان و با حضور رئیس علوم پزشکی اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.