کشف ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در مرزهای هرمزگان

مرزبانان مرزهای استان هرمزگان، در مدتی کوتاه موفق شدند یک باند از سوداگران مرگ را متلاشی و با توقیف یک فروند شناور و 230 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در گفتگو با ما، از کشف ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان جاسک خبر داد.

سرتیپ دوم”بهادر اسماعیلی” با اعلام این خبر گفت: مرزبانان مرزهای استان هرمزگان، در مدتی کوتاه موفق شدند یک باند از سوداگران مرگ را متلاشی و با توقیف یک فروند شناور و ۲۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی در توضیحات بیشتر گفت: مرزبانان تیم عملیاتی استان در حین انجام گشت زنی های روزانه به یک فروند شناور ۳۵۰ حامل مواد مخدر، برخورد کردند. شناورها به محض رویت ماموران اقدام به افزایش سرعت و تیراندازی و فرار به عمق دریا کردند. مأموران نیز در راستای مقابله با قاچاق، برای متوقف کردن شناورو بلافاصله موضوع رادبه صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. در این راستا ۳نفر متهم دستگیر و در بازرسی از منطقه مقدار ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان یادآورشد: با توجه به حضور و تسلط دقیق مرزبانان بر جای جای نقاط استان و حوزه ساحل و دریا، همچنین افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان به ویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.