کشف بیش از ۱۶ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف سه دستگاه کامیون حامل کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات هوشمندانه و اشرافیت اطلاعاتی خود از انتقال انواع کالاهای خارجی قاچاق به وسیله سه دستگاه خودروی کامیون به سمت تهران مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تلاش مأموران خودروهای مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و توقیف شده و در بازرسی از آنها انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل ۱۹۸ حلقه لاستیک خودروهای سنگین، ۳۶۰ طاقه پارچه و ۸۸۶ عدد پروانه، شافت و محافظ پروانه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کالاهای موجود در هر سه کامیون فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بودند، گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این عملیات سه نفر دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.