کشف ارز دیجیتال از  یک باغ مخفی 

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اين که ارزش دستگاه هاي ماينر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 3 ميليارد و 700 ميليون ريال برآورد شده است.

در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، مأموران انتظامی کلانتری ۲۲ شهرستان اصفهان با انجام اقدامات میدانی از نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک باغ مطلع و پیگیری موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۷ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در این راستا مأموران پلیس با بررسی دقیق موضوع و انجام تحقیقات میدانی و همه جانبه و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از این باغ تعداد ۷ دستگاه ماینر قاچاق و تجهیزات مربوطه آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این که ارزش دستگاه های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.