کسب نشان عالی مدیر سال توسط مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

همه طرح‌ها و پروژه‌های  هلدینگ پتروپالایش اصفهان بر اساس برنامه و هدفمند است

یلدا توکلی: دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نشان برتر هشتمین اجلاس مدیر عالی سال را کسب کرد. هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال ، هشت آذر ماه با هدف تحقق اهداف سیاست های کلان اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران و همچنین ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راهکارهای نوین مدیریت بین المللی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز  موفق به کسب نشان برتر اجلاس نشان عالی مدیر سال گردید.
همه طرح‌ها و پروژه‌های  هلدینگ پتروپالایش اصفهان بر اساس برنامه و هدفمند است
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان که در این آئین به ایراد سخن پرداخت، در جمع مدیران برتر کشور اظهار کرد: همه طرح‌ها و پروژه‌های در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان بر اساس برنامه و هدفمند است.وی تصریح کرد: ما ننشستیم که تحریم ها بر ما غلبه کند، بلکه برنامه ریزی کردیم و همه آنها را با محوریت دانش و تخصص اجرایی می‌کنیم.
راه‌اندازی ۶ شرکت زیرمجموعه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به راه‌اندازی ۶ شرکت زیرمجموعه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای رسیدن به برنامه چشم انداز ۱۴۰۵ افزود: برنامه ما تبدیل شدن به هلدینگ موفق منطقه و دستیابی به بالاترین ضریب پیچیدگی است. وی گفت: ما در شرکت‌های زیر مجموعه شرکتی را داریم که با محوریت و مدیریت بانوان فعالیت داشته و پروژه‌ بزرگی را در دست اجرا دارد.
ما خود را ملزم به موفقیت می‌دانیم
قدیری ابراز کرد: ما خود را ملزم به موفقیت می‌دانیم و به همه جهانیان نشان خواهیم داد که تحریم‌ها نمی‌تواند ذره ای از اراده ما نسبت به تحقق اهدافمان که سربلندی ایران عزیز است، کم کند