پیروزی در میدان جنگ اقتصادی 

رئيس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان در پيامي روز صنعت و معدن را به صنعت گران، کارآفرينان، کارگران معادن و فعالان بخش اقتصادي تبريک گفت. 

دهم تیرماه که در تقویم رسمی کشور به نام  روز ملی صنعت و معدن نام گذاری شده فرصت مغتنمی است تا  از تلاشگران و  فعالان این عرصه که در دوران جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه برای رشد و شکوفایی کشور و حل مشکلات اقتصادی مردم  تلاش می کنند به طور شایسته تجلیل و قدردانی شود.

بدون تردید پیروزی در میدان جنگ اقتصادی که نظام استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی به راه انداخته حاصل اندیشه و تلاش‌تحسین‌ برانگیز غیور مردان ایرانی است که به مانند محرک چرخ‌های پیشرفت کشور عمل کرده و با عزمی راسخ و مدیریتی جهادی گام های بلندی را به سوی قله های پیشرفت و توسعه کشور بر می دارند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پیامی روز صنعت و معدن را به صنعت گران، کارآفرینان، کارگران معادن و فعالان بخش اقتصادی تبریک گفت.

سرهنگ مهدی سبحانی فر اذعان داشت: اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعت گران ، کارآفرینان، کارگران معادن و همه فعالان بخش اقتصادی کشور  تبریک گفته و از همه آنان که شبانه روز و بی وقفه در سنگر جهاد اقتصاد مقاومتی برای حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم.