پلیس امشب میزبان عزاداری حسینی 

سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: از هيئات مذهبي، خانواده هاي معظم و معزز شهدا، جانبازان و ايثارگران و عموم مردم عزيز  دعوت مي کنيم تا در اين هيئت که به همت و تلاش کارکنان پليس استان راه اندازي شده حضور يابند.

مراسم دومین شب عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در تکیه هیئت فاطمه الزهرا(س) شهدای انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان خواجه عمید شمالی، مجتمع فاطمیه (س) فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برنامه شب دوم هیئت فاطمه الزهرا (س) شهدای انتظامی استان را اعلام کرد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان کرد: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج اصغر مؤمنی آغاز و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین”روح الله خلیلی” به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در پایان هم مداح اهل بیت کربلایی”سعید مرادزاده”با نوای گرم خود عزاداران را به فیض می رساند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از هیئات مذهبی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم عزیز  دعوت می کنیم تا در این هیئت که به همت و تلاش کارکنان پلیس استان راه اندازی شده حضور یابند.