پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در اصفهان

در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر عرضه لباس های غیر متعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی در برخی از واحدهای صنفی فروش لباس شهر اصفهان طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی فروش لباس های زنانه و مردانه به صورت مشترک توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری کارشناسان اتحادیه ها و اتاق اصناف استان به اجرا گذاشته شد.

یلدا توکلی: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و پلمب ۱۱ واحد فروش لباس متخلف در شهر اصفهان خبر داد.سرهنگ مسعود طریفی اظهار داشت: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر عرضه لباس های غیر متعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی در برخی از واحدهای صنفی فروش لباس شهر اصفهان طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی فروش لباس های زنانه و مردانه به صورت مشترک توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری کارشناسان اتحادیه ها و اتاق اصناف استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح بیش از ۲۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند و در نهایت ۱۱ واحد صنفی که لباس های خارجی غیر متعارف که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را عرضه می کردند شناسایی و با دستور مرجع قضائی نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین متصدیان ۵۰ واحد صنفی اخطاریه پلمب دریافت کرده و ۱۰۰ نفر دیگر در محل مورد تذکر، ارشاد و آگاهسازی قرار گرفتند.

سرهنگ طُریفی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر و مداوم انجام می شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی در واحدهای صنفی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متصدیان این واحدها برابر قانون برخورد شود.