پرداخت ۹۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های نیازمند اصفهانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان در سال ۹۸ بیش از ۹۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۶ هزار و ۳۸۲ خانواده نیازمند اصفهانی پرداخت کرد.

سید مجتبی حجازی با تاکید بر اینکه تمام خدمات ارائه شده در این صندوق تحت نظارت کمیته امداد است، اظهار کرد: اولویت اصلی در این صندوق افزایش خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان است.

وی تسهیلات قرض‌الحسنه را ابزار مناسبی برای حمایت از نیازمندان و حفظ شأن و کرامت آنها عنوان کرد و گفت: ۱۶ هزار و ۳۸۲ خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته از صندوق امداد ولایت استان وام قرض الحسنه دریافت کردند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان، با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه یاد شده در قالب وام کارگشایی، ودیعه و خرید مسکن، اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است، ادامه داد: مجموع تسهیلات پرداختی این صندوق در سال گذشته بیش از ۹۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیارد تومان بود. این درحالی است که همراهی خیران و نیکوکاران از طریق افتتاح حساب در این صندوق، توان ما را برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان افزایش می دهد.

حجازی با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۳۹۰ حساب جدید در سال گذشته در این صندوق افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰۷ هزار و ۹۴۲ نفر در این صندوق دارای حساب هستند.

وی اضافه کرد: نیکوکاران و همشهریان می توانند برای افتتاح حساب به شعبه مرکزی این صندوق واقع در خیابان چهارباغ پایین، ابتدای خیابان عباس آباد و یا باجه های مستقر در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مراجعه کرده و ضمن بهره مندی از تمام خدمات بانکی بدون ربا در امر خیر حمایت عزتمندانه از نیازمندان نیز سهیم شوند.