پایان ناف جام سرقت برقی

با انتقال متهم به پاسگاه مشخص شد وي از سارقان سابقه دار شهرستان مي باشد که در ادامه و طي تحقيقات تکميلي به 11 فقره سرقت کابل برق فشار قوي از سوله ها و واحد هاي صنعتي اين شهرستان اعتراف کرد.

در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های برق فشار قوی از واحد های تولیدی و صنعتی در منطقه مورچه خورت، بررسی موضوع برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت کابل های برق فشار قوی در شهرک های صنعتی این شهرستان می کرد با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر اظهار داشت: مأموران با تحقیقات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود عامل این سرقت ها را که راکب یک دستگاه موتورسیکلت بود شناسایی و با راه اندازی واحدهای گشت محسوس و نامحسوس دستگیری این سارق را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی ادامه داد: تلاش برای دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی حین گشت شبانه در یکی از مناطق صنعتی سطح حوزه خود سارق را در حال سرقت کابل برق فشار قوی یک سوله مشاهده و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کیان مهر بیان داشت: با انتقال متهم به پاسگاه مشخص شد وی از سارقان سابقه دار شهرستان می باشد که در ادامه و طی تحقیقات تکمیلی به ۱۱ فقره سرقت کابل برق فشار قوی از سوله ها و واحد های صنعتی این شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد .