پایان تیر آخرین مهلت استفاده از تسهیلات سرویس مدارس

امکان ثبت درخواست استفاده از سرویس دانش‌آموزی تا بیستم تیر سال در سامانه سفیر مهر فراهم است و تاکنون ۲۱ هزار و ۱۰۶ نفر در این سامانه ثبت نام و دو هزار و ۸۶۹ نفر پیش‌پرداخت واریز کرده‌اند.

تیرماه آخرین مهلت استفاده از تسهیلات سرویس مدارس در اصفهان است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امکان ثبت درخواست استفاده از سرویس دانش‌آموزی تا بیستم تیر سال در سامانه سفیر مهر فراهم است و تاکنون ۲۱ هزار و ۱۰۶ نفر در این سامانه ثبت نام و دو هزار و ۸۶۹ نفر پیش‌پرداخت واریز کرده‌اند.

محمد پرورش با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه ویژه حمل‌ونقل مقرر شد پیش‌پرداخت سرویس ها، بدون افزایش در مقایسه با سال گذشته دو میلیون تومان باشد، افزود: اگر اولیا به سامانه مراجعه و ثبت درخواست کنند، مبلغ قرارداد به طور ماهانه نمایش داده می‌شود و اگر خواهان سرویس‌دهی باشند، می‌توانند مبلغ پیش‌پرداخت را واریز و ثبت نام را قطعی کنند.
وی با تاکید بر اینکه واریز پیش‌پرداخت به معنای سرویس‌دهی کامل نیست، بلکه تنها به معنای قطعی کردن ثبت نام است، گفت: افرادی که تا بیستم تیرماه درخواست خود را در سامانه سفیر مهر ثبت و پیش‌پرداخت را واریز کرده باشند، می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

پرورش با بیان اینکه پس از تاریخ اعلام شده، پرداخت باید به‌شکل نقدی یا در سه قسط باشد، ادامه داد: امسال مابه التفاوت مبلغ قرارداد و مبلغ پیش‌پرداخت به شکل تسهیلات با بهره صفر درصد در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مبلغ قرارداد بستگی به طول مسافت منزل تا مدرسه دارد که بر اساس نرخ مصوب شورا در سامانه بارگذاری شده است، گفت: هر عددی باشد مبلغ پیش‌پرداخت کسر می‌شود و تسهیلات قرض‌الحسنه برای پرداخت مابقی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، مشروط بر اینکه فردی که درخواست تسهیلات می‌کند، اعتبارسنجی شود و مشکل بانکی نداشته باشد.